Beoordeeld door 29 mensen met een 10

Klachten

KLACHTEN

Vergeet niet dat u het product bij aflevering moet controleren op schade aan het pakket van buitenaf- dit is een voorwaarde voor het indienen van een klacht.
Als u tijdens het controleren van het product technische defecten ontdekt, zoals:
– verkeerde maat,
– verkeerde foto,
– verkeerde type materiaal
– ontbreekt één van de bestelde onderdelen, informeer ons door een bericht te sturen naar: info@glazenachterwanden.nl. Het is het beste als u foto’s aan het bericht kunt toevoegen.
Na acceptatie van de klacht sturen wij u het juiste product of betalen wij u het geld terug.

Neem contact met ons op als het product niet aan uw verwachtingen voldoet! We zullen proberen dit
te verhelpen. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit!

Komen wij niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

KLACHTEN VOOR SCHADE AAN GOEDEREN IN VERVOER

Vergeet niet dat klachten over schade aan een zending tijdens het transport in behandeling worden genomen wanneer een schademelding is opgesteld bij aflevering.
Als het pakket beschadigd is, opent u het in aanwezigheid van de koerier en maakt u er een melding van. Stuur het dan naar info@glazenachterwanden.nl met een foto van de schade.
Na ontvangst van bovenstaande informatie sturen wij u op onze kosten een nieuw, volwaardig product.