FAQ: Veel gestelde vragen

Hoe verloopt de bestelling?Elke bestelling is uniek. Het is voor ons vanzelfsprekend dat onze grafisch ontwerper eerst de foto beoordeeld op kwaliteit en vervolgens een grafische preview van uw keuken voorbereid. We bieden deze visualisatie van het nieuwe scherm als een gratis service als onderdeel van de bestelling. Na goedkeuring van de grafische weergave en de oriëntatie van de keuken, kunnen we de glazen achterwand produceren.

Hoe bereken ik de glasmaat?Om glas te bestellen met de juiste afmeting, is het van belang om de exacte glasmaat te bepalen. Dit is de breedte en hoogte van het glas, gemeten in millimeters. Houd rekening met een marge van 3 mm aan elke kant van het glas i.v.m. de kitlaag (dit heeft betrekking voor de achterwanden). Download onze inmeetinstructies op onze website.

Hoe betaal ik voor mijn bestellingen?U kunt ervoor kiezen om te betalen via Ideal, betalen via overschrijving, betalen met PayPal of via Klarna Achteraf.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?Neem onmiddellijk contact met ons op als u een bestelling wilt wijzigen nadat deze is verzonden. Wijziging zijn mogelijk binnen 24 uur. Vervolgens wordt de bestelling in productie genomen of worden de goederen uit voorraad gereedgemaakt voor verzending.

Wat is de Inmeetservice? Wilt u zeker weten dat het glas wat u besteld gaat passen, kunnen wij het glas voor u komen inmeten. U besteld bij het bestelproces "inmeetservice". Bij een daaruit volgende bestelling boven de 500 euro worden deze kosten in mindering gebracht. Ook als u het laat monteren door ons.

Transport & Verzenden

Aflevering van de glasbestellingDe afleverlocatie is eenvoudig bereikbaar en er kan voor de deur gelost worden. Bezorging van alle soorten glas vindt plaats tot de eerste drempel van het pand en altijd op de begane grond. Extra aandachtspunt voor u om rekening mee te houden tijdens en na het afleveren van glas; Let erop dat het glas nooit rechtstreeks in aanraking komt met de vloer. Zorg ervoor dat er altijd een zachte ondergrond is.

Wat zijn de transportkosten voor het leveren van alleen glas?Bestelt u alleen glas, dan bedragen de transportkosten € 17,95 (incl. btw) per bestelling, ongeacht het aantal bestelde panelen. Wij bezorgen in heel Nederland het glas bij u aan huis. Helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden.

Verpakkingen van glasWij zorgen ervoor dat het glas zeer goed beschermd wordt tegen schade, de verpakking bestaat onder meer uit bubbelfolie en hoekbeschermers.

Kan ik de artikelen in een winkel of een showroom bekijken?Wij verkopen ons gehele assortiment online en hebben geen fysieke winkel.

Leveren & Retourneren

Wat is de levertijd van het bestelde glas en/of glasartikelen?De levertijd van glazen producten uit voorraad is 2 – 6 werkdagen De levertijd van glazen wanden in een kleur is ongeveer 10 tot 15 werkdagen Bij glazen wanden met een foto dient u rekening te houden met een gemiddelde levertijd van 15 – 20 werkdagen. Bij glazenachterwanden die gehard dienen te worden moet u rekening houden met een levertijd van 25 – 30 werkdagen. U ontvangt van ons vooraf altijd bericht op welke dag het glas bij u thuis wordt bezorgd. De levertijd van glaszetartikelen (zoals glaskit, gereedschappen, enz.) is 1 a 2 werkdagen Heeft u zowel glas als artikelen besteld, dan zullen de glasartikelen in de meeste gevallen apart van het glas, per pakketpost aan u worden verzonden.

Kan mijn bestelling geretourneerd worden?Indien u bij Glazenachterwanden.nl op maat gemaakte artikelen besteld, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Dit betekent dat o.a.glazen wanden op maat gemaakt niet geretourneerd kunnen worden. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, stuur dan een bericht naar info@glazenachterwanden.nl Op artikelen die niet op maat gemaakt worden, is het herroepingsrecht wel van toepassing. De aankoop kan dan binnen 14 dagen, na ontvangst aan Glazenachterwanden.nl worden geretourneerd, mits de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet is. Daarnaast het verzoek om indien mogelijk de bestelling in de originele verpakking terug te sturen. Wilt u de artikelen retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht, vul dan het formulier voor herroeping in (pdf). Wat zijn de kosten voor het retourneren? Tenzij anders overeengekomen (bv. bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (de retourneer kosten) voor uw eigen rekening.

Ik heb een klacht over een bestelling, levering of een product. Wat moet ik doen?Meld dit door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier in te vullen. Vermeld het ordernummer en geef aan welk(e) product(en) het betreft. Geef bovendien een duidelijke omschrijving wat de klacht betreft. Door de onderstaande contactgegevens te gebruiken kan een klacht ook gemeld worden. Adresgegevens: Glazenachterwanden.nl Postbus 664 9400 AR Assen Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht? Binnen een werkdag na ontvangst wordt je klacht in behandeling genomen en ontvang je een reactie. Ons streven is 100% klanttevredenheid en wij zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om je tevreden te stellen.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Geen producten in je winkelmand.