Glazenachterwanden.nl

FAQ & Tips

  • Hoe verloopt de bestelling?

    Bij online bestellen: U ontvangt na uw bestelling altijd een technische tekening ter goedkeuring. Ook als u heeft gekozen voor een glasplaat in kleur. Bij een gekozen ontwerp krijgt u altijd een voorvertoning te zien van hoe de afbeelding afgedrukt zal worden in de door u door gegeven maten. Pas na uw akkoord zal de opdracht worden doorgezet naar de productie.

    Inmeten: Nadat u de bestelling heeft geplaatst voor het inmeten, zullen wij binnen 48 uur een afspraak maken voor het inmeten. Bij het inmeten zal een foto gemaakt worden om vervolgens een grafische preview van bijvoorbeeld uw keuken voor te bereiden. Zo heeft u een idee hoe de gekozen afbeelding zal staan in bijvoorbeeld uw keuken. We bieden deze visualisatie van het nieuwe scherm als een gratis service als onderdeel van de bestelling. Na goedkeuring van de grafische weergave en de oriëntatie van bijvoorbeeld de keuken, kunnen we de glazen achterwand produceren.

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt de bestelling betalen op verschillende manieren, via; IDEAL, Paypal en via bankoverschrijving. Ook kunt u gebruik maken van Klarna om achteraf te kunnen betalen.

    Bij offerte aanvragen en/ of plaatsingen vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaalbedrag. Restant binnen 7 dagen na plaatsing/ levering.

  • Wat is de levertijd van het bestelde glas en/of glasartikelen?

    U moet rekening houden met een maximale  levertijd tussen de 4 en 6 weken. Wij proberen er alles aan te doen om onze levertijden na te komen.

  • Heb ik garantie op het glas?

    Wij geven op al onze glas producten 5 jaar garantie.  Voor meer info zie de algemene voorwaarden.

  • Kan ik de artikelen in een winkel of een showroom bekijken?

    Wij verkopen ons gehele assortiment online en hebben geen fysieke winkel. Bij het inmeten zullen altijd glasstalen worden meegenomen om zo de kleuren te bepalen en uiteraard kunt u dan ook de kwaliteit bekijken van ons glas.  Wij staan voor kwaliteitsproducten. Onze producten zijn echte blikvangers, afbeeldingen worden scherp afgedrukt en bij het plaatsten van de glasplaten gaan wij pas weg als alles netjes afgewerkt is. Mocht u op een of andere manier toch niet tevreden zijn, laat het ons weten en wij lossen het op. Wij willen dat iedereen die een aankoop heeft gedaan tevreden is.

  • Hoe bereken ik de glasmaat?

    Om glas te bestellen met de juiste afmeting, is het van belang om de exacte glasmaat te bepalen. Dit is de breedte en hoogte van het glas, gemeten in millimeters. Houd rekening met een marge aan elke kant van het glas (dit heeft betrekking voor de keuken achterwanden). U kunt ook altijd de strakke maten doorgeven zodat wij de marges er af kunnen halen.

    Download hier de inmeetinstructies 

  • Ik heb een klacht over een bestelling, levering of een product. Wat moet ik doen?

    U kunt ons gewoon bellen en wij lossen het op. Mocht u een mail willen sturen, meld dit door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier  in te vullen. Vermeld het ordernummer en geef aan welk(e) product(en) het betreft. Geef bovendien een duidelijke omschrijving wat de klacht betreft.

    Door de onderstaande contactgegevens te gebruiken kan een klacht ook gemeld worden.
    Adresgegevens:

    Glazenachterwanden.nl
    Lauwers 9
    9405 BL Assen

    Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?
    Binnen een werkdag na ontvangst wordt je klacht in behandeling genomen en ontvang je een reactie.

    Ons streven is 100% klanttevredenheid en wij zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om u tevreden te stellen.

  • Wat zijn de transportkosten voor het leveren van alleen glas?

    Wij bezorgen in heel Nederland het glas bij u aan huis. Helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden. Verzending is gratis vanaf € 500,- (incl. btw). Daaronder is het bedrag in Nederland € 14,95 en voor België € 34,95

  • Verpakkingen van glas

    Wij zorgen ervoor dat het glas zeer goed beschermd wordt tegen schade, de verpakking bestaat onder meer uit zwaar karton, bubbelfolie en hoekbeschermers. Elke glasplaat wordt afzonderlijk verpakt om schades te voorkomen. Afmetingen met een lengte van meer dan 160 cm zullen door onze eigen chauffeur worden bezorgd.

  • Aflevering van de glasbestelling

    De aflever locatie is eenvoudig bereikbaar en er kan voor de deur gelost worden. Bezorging van alle soorten glas vindt plaats tot de eerste drempel van het pand en altijd op de begane grond. In overleg zou het glas ook in een flat bezorgd kunnen worden.

  • Kan mijn bestelling geretourneerd worden?

    Indien u bij Glazenachterwanden.nl op maat gemaakte artikelen besteld, is het herroepingsrecht  niet van toepassing. Dit betekent dat o.a. glazen wanden op maat gemaakt niet geretourneerd kunnen worden. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, stuur dan een bericht naar info@glazenachterwanden.nl