Glazen Achterwanden

FAQ & Tips

  • Hoe verloopt de bestelling?

    Nadat u van ons een prijsopgave heeft gekregen en u hiermee akkoord gaat, zullen we een afspraak gaan maken voor het inmeten. Na het inmeten ontvangt u van ons de officiële offerte.

    Bij het inmeten zal een foto gemaakt worden om vervolgens een grafische preview van bijvoorbeeld uw keuken voor te bereiden. Na uw akkoord op de prijsopgave kunnen wij een aanbetaling vragen van  maximaal 30 % van het totaalbedrag voordat de opdracht wordt doorgezet naar de productie. Restant binnen 7 dagen na levering/ plaatsing.

    Elke bestelling is uniek. Het is voor ons vanzelfsprekend dat onze grafisch ontwerper eerst de foto beoordeeld op kwaliteit om vervolgens een grafische preview van uw keuken voorbereiden. Zo heeft u een idee hoe de gekozen afbeelding zal staan in bijvoorbeeld uw keuken. We bieden deze visualisatie van het nieuwe scherm als een gratis service als onderdeel van de bestelling. Na goedkeuring van de grafische weergave en de oriëntatie van bijvoorbeeld de keuken, kunnen we de glazen achterwand produceren.

  • Wat is de levertijd van het bestelde glas en/of glasartikelen?

    U moet rekening houden met een maximale  levertijd tussen de 4 en 6 weken. Wij proberen er alles aan te doen om onze levertijden na te komen.

  • Kan ik de artikelen in een winkel of een showroom bekijken?

    Wij verkopen ons gehele assortiment online en hebben geen fysieke winkel. Bij het inmeten zullen altijd glasstalen worden meegenomen om zo de kleuren te bepalen en uiteraard kunt u dan ook de kwaliteit bekijken van ons glas.  U betaald het grootste gedeelte achteraf om u zo een zekerheid te kunnen geven dat wij staan voor kwaliteitsproducten. Onze producten zijn echte blikvangers, afbeeldingen worden haarscherp afgedrukt en bij het plaatsten van de glasplaten gaan wij pas weg als alles netjes afgewerkt is.

  • Hoe bereken ik de glasmaat?

    Om glas te bestellen met de juiste afmeting, is het van belang om de exacte glasmaat te bepalen. Dit is de breedte en hoogte van het glas, gemeten in millimeters. Houd rekening met een marge aan elke kant van het glas (dit heeft betrekking voor de keuken achterwanden). U kunt ook altijd de strakke maten doorgeven zodat wij de marges er af kunnen halen.

    Download onze inmeetinstructies onderaan onze website voor een voorbeeld keuken.

  • Verkoop aan bedrijven

    Bedrijven kunnen op aanvraag op rekening te bestellen met een betalingstermijn van 30-90 dagen na levering. Dit na goedkeuring van onze financieel specialist die de kredietwaardigheid van de bedrijven kan beoordelen.

  • Ik heb een klacht over een bestelling, levering of een product. Wat moet ik doen?

    Meld dit door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier  in te vullen. Vermeld het ordernummer en geef aan welk(e) product(en) het betreft. Geef bovendien een duidelijke omschrijving wat de klacht betreft.

    Door de onderstaande contactgegevens te gebruiken kan een klacht ook gemeld worden.
    Adresgegevens:

    Designglas-Glazenachterwanden.nl
    Lauwers 1
    9405 BL Assen

    Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?
    Binnen een werkdag na ontvangst wordt je klacht in behandeling genomen en ontvang je een reactie.

    Ons streven is 100% klanttevredenheid en wij zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om u tevreden te stellen.

  • Wat zijn de transportkosten voor het leveren van alleen glas?

    Wij bezorgen in heel Nederland het glas bij u aan huis. Helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden. Verzending is gratis vanaf € 200,- (incl. btw).

  • Verpakkingen van glas

    Wij zorgen ervoor dat het glas zeer goed beschermd wordt tegen schade, de verpakking bestaat onder meer uit zwaar karton, bubbelfolie en hoekbeschermers. Elke glasplaat wordt afzonderlijk verpakt om schades te voorkomen.

  • Aflevering van de glasbestelling

    De aflever locatie is eenvoudig bereikbaar en er kan voor de deur gelost worden. Bezorging van alle soorten glas vindt plaats tot de eerste drempel van het pand en altijd op de begane grond.

  • Kan mijn bestelling geretourneerd worden?

    Indien u bij Glazenachterwanden.nl op maat gemaakte artikelen besteld, is het herroepingsrecht  niet van toepassing. Dit betekent dat o.a. glazen wanden op maat gemaakt niet geretourneerd kunnen worden. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, stuur dan een bericht naar info@glazenachterwanden.nl

  • Waarom monteren jullie het glas niet meer?

    Op dit moment hebben wij het te druk om door heel Nederland ons glas te plaatsen door de vele online aanvragen. Wij meten het glas nog wel voor u in, zodat u er zeker van bent dat het glas gaat passen. U zal dan zelf een keuze moeten maken om het glas zelf te plaatsen of te laten plaatsen door een plaatselijke ZZP-er. Onze prijzen zijn zeer gunstig t.o.v. andere aanbieders, zodat er altijd ruimte over blijft om een ZZP-er daarvoor in te schakelen. Wij zijn druk bezig ons team uit te breiden en hopen vanaf  januari 2022 weer landelijk te kunnen plaatsen.